IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Mijn favoriete make up remover! Ik hou totaal niet van micell
LEEN REYNAERTS
30/03-09:18
Mijn favoriete make up remover! Ik hou totaal niet van micellaire water om als eerste mijn make up af te halen. Ik heb de indruk dat ik a) veel te veel wattenschijfjes moet gebruiken om een groot deel van mijn make up te verwijderen en b) dat het vaak nog niet voldoende is. Daarom kies ik bijna altijd voor een reinigingsolie als eerste stap. Deze reinigingsolie van Dior (die vreemd genoeg nu niet te vinden is op de site van Ici Paris XL, hoewel ik deze wel altijd in de webshop koop) uit de Hydra Life-lijn is zonder twijfel mijn favoriet! Het belangrijkste bestandsdeel is zoete amandelolie en het ruikt zalig. Het is echt een gevoel van luxe om de dag mee af te sluiten. Ik gebruik slechts รฉรฉn pompje - dat is voldoende voor mijn gezicht. Ik masseer deze zachtjes in op een droge huid gedurende 1 minuut, voeg een beetje water toe zodat ik een melkachtige substantie krijg. Ik zie meestal hier al hoeveel make-up en vuil al loskomt van mijn huid. Ik masseer deze melkachtige substantie nog een halve minuut en reinig dan volop met water. Nadien gebruik ik nog een reinigingschuim van Paula's Choice of SalonnePro om alle resten weg te halen. Ik ben een trouwe aanhanger van double cleansing, zeker als ik make up heb gedragen. Als ik geen make up draag, gebruik ik geen reinigingsolie.