IPXL shop logo
Home
Skincare Center
RESULTS OF THE CLAY AND GLOW PRODUCTS ๐Ÿ’– Wat een verschil me
Yoni De Bondt
29/03-16:46
RESULTS OF THE CLAY AND GLOW PRODUCTS ๐Ÿ’– Wat een verschil met andere producten/moisturizers die ik gebruikte. Ik kocht enkele weken geleden de Face Gel, Hydrating Moisturizer en Detoxifying Clay Mask aan en ik ben hier laaiend enthousiast over ๐Ÿ˜ Mijn huid kreeg al na รฉรฉnmalig gebruik een glow die ik nooit eerder had. Je ziet ook duidelijk op de foto's dat mijn huid voor de behandeling er wat dof uitzag en na mijn daily routine er een gezonde & stralende blos tevoorschijn kwam. Het masker doe ik op wekelijkse basis en reinigt mijn huid van alle diepe onzuiverheden. Deze producten geef ik met volle 100% vijf sterren , omdat ze echt doen wat ze beloven. Ook over de geur van de producten moet ik mijn mening kwijt. De moisturizer heeft een kokosachtige geur die me elke keer opnieuw vakantievibes geeft en de cleanser doet me denken aan mijn favo-fruitjes ๐Ÿ“De structuur van de producten is heel aangenaam en t.o.v. andere moisturizers, doet deze mijn huid niet zweten na vijf minuten. Mijn huid voelt zacht aan als een ๐Ÿ‘ถ๐Ÿปvelletje en is elke dag opnieuw klaar om de dag door te komen.
Detoxifing Pink Clay Mask
Clay And Glow
Detoxifing Pink Clay Mask
Hydrating Moisturizer
Clay And Glow
Hydrating Moisturizer
Straw Jelly Face Wash Gel
Clay And Glow
Straw Jelly Face Wash Gel