IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Verrassend en verfrissend, dat is een goede samenvatting van
Febe Clerinx
03/03-21:13
Verrassend en verfrissend, dat is een goede samenvatting van de Pixi Hydrating Milky Mist. Het test product wat ik door Ici Paris Xl kreeg opgestuurd. Na het product een weekje te testen kan ik het volgende zeggen. Wat een aangenaam product. Het product is erg gebruiksvriendelijk. Na gebruik van het product blijft je huid voor een lange tijd gehydrateerd en krijgt het een gezonde gloed. De geur is neutraal, maar erg lekker. Ook de ingrediรซnten lijst is mooi. Je huid wordt gevoed en is achteraf enorm gehydrateerd, wat voor iemand zoals ik met een enorm droge huid echt een lifechanger kan zijn. Het enige kleine puntje van kritiek wat ik kan geven is dat het product niet is weggelegd voor elk huidtype. Dit door de hoeveelheid dat het hydrateert en ook omdat er olie in het product zit verwerkt, maar hiervoor is een oplossing. Pixi heeft namelijk een erg uitgebreid gamma waar je voor vrijwel elk huidtype terecht kan. Ben je dus opzoek naar iets handigs in gebruik, maar niet perse naar iets hydraterend? Check dan zeker de andere lijnen binnen het Pixi gamma! Hier is alvast een linkje naar het product https://www.iciparisxl.be/nl/pixi/milky/hydrating-milky-mist/p/BP_1146198