IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
Hanae
11/07-21:11
Hey hey beautylovers šŸ’• Ik heb het salicylic acid serum van de ordinary paar weken geleden aangeschaft nadit ik heel veel goeie dingen erover heb gehoord . Nadat het serum voor aantal weken getest en wil graag mijn. Ervaring met jullie delen. ik persoonlijk heb een vette huid en heb af en toe last van puistjes en als ik dit serum in de avond aanbreng op mijn puistjes zijn ze de volgende ochtend een stuk minder rood en minder opgezwollen, het droogt de kleine puistjes volledig uit. Dus bij deze raad ik dit product zeker aan als je soms puistjes hebt. Doe wel altijd een patchtest vooraleer je het aanbrengt op je gezicht want ieder huid reageert anders maar voor de rest krijgt dit product een dikke duim van mij šŸ‘ Groetjessss
Lees meer
Emilie
11/07-12:14
Hey! Welke producten raden jullie aan tegen zwarte puntjes op de neus? :)
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
11/07-11:55 (bewerkt)
šŸ“šŸ‹šŸŠ Enzymen en peptiden in je skincare šŸ„šŸ„„šŸ„‘ Benieuwd naar wat deze actieve ingrediĆ«nten voor jouw huid kunnen betekenen? Lees hier alles over hun krachtige werking en hoe je ze kan integreren in jouw huidverzorgingsroutine! ā¤ļø šŸ‘‰https://www.iciparisxl.be/nl/blog/skincare-nl/alles-over-enzymen-in-je-skincare-routine/ šŸ‘‰https://www.iciparisxl.be/nl/blog/skincare-nl/alles-over-peptiden-in-je-skincare-routine/
ERBORIAN
ERBORIAN
Youthcream%e2%84%a2 Rejuvenating Power Peptide Moisturizer
Glamglow
Youthcream%e2%84%a2 Rejuvenating Power Peptide Moisturizer
Scrub Mask
Filorga
Scrub Mask
Special Perfect Body
Collistar
Special Perfect Body
Bye Bye Serum
It Cosmetics
Bye Bye Serum
Honey Whip
Wishful
Honey Whip
Yo Glow
Wishful
Yo Glow
The Lifting Contour Serum
La Mer
The Lifting Contour Serum
Scrub
Florence By Mills
Scrub
Oxygen Glow
Filorga
Oxygen Glow
Lees meer
Bjora
26/06-12:21
Hoi iedereen, ik heb een vraag over dermaplaning: nl. het 'scheren' van je donshaartjes op het gezicht. Is er iemand die weet of het echt oke is om dat te doen? Heb zowel veel goede dingen erover gelezen als minder goede en wou eens hier te weten komen of er al ervaringen zijn :) Dikke kus xx
Lees meer
M.C.
23/06-02:08
Heb mij ook 3 weken geleden de Smart Clinical MD Nightly Repair Treatment Retinol van Clinique gekocht, na aanraders over Retinol-houdende gezichtsverzorging. Ben dan ook eindelijk eens gaan opzoeken wat Retinol nu precies is en wat het doet voor je rimpels. Retinol is in principe Vitamine A en zeer belangrijk voor het onderhoud van de haarvaatjes en cellen. Het stimuleert ook de collageenproductie en daardoor vervagen fijne lijntjes op een gezonde, natuurlijke manier. Het duurt een hele poos eer je verandering bemerkt, maar het effect is duidelijk. Ben wel tevreden over deze van Clinique. Maar verwacht geen Ā“wauw-effectĀ“... Verwacht gewoon gezondere huid op lange termijn!
Lees meer
M.C.
22/06-19:52 (bewerkt)
Hey allemaal! Ik wou even vertellen over mijn, nu 3 weken lange, ervaring met de Guerlain Abeille Royale-lijn. Heb de dagcrĆØme, de oogcontourcrĆØme en de Fortifying Lotion cadeau mogen krijgen. Ben er super enthousiast over! Nu, in de 3e week, heb ik algemeen een gezondere huid bekomen, vind ik. De geur is zalig, honingzoet en licht bloemig. De textuur van de crĆØmes, licht en worden snel geabsorbeerd door de huid. Mijn tint is roziger geworden en mijn lijntjes onder de ogen trekken gladder en gladder. Ook geen donkere kringen met deze. De Lotion breng je als eerste aan door een 3 tal druppels in je handpalm te gieten en met je vingers dit product op je gezicht te deppen. De bedoeling is het zonder wattenschijfjes aan te brengen en te laten opdrogen alvorens de dagcrĆØme te smeren. Je hebt extreem weinig nodig voor effect. Het geeft minder instant-effect dan mijn geliefd Dior Capture Totale gamma. Maar vind deze op langere termijn ook uiterst efficiĆ«nt voor 35-jarigen en ouder!
Abeille Royale
Guerlain
Abeille Royale
Abeille Royale
Guerlain
Abeille Royale
Abeille Royale
Guerlain
Abeille Royale
Lees meer
Bjora
22/06-12:36
Hoi iedereen! Ik wil even mijn mening geven over dit hydraterend serum van Vichy. Ik zag er steeds reclame over en ben uiteindelijk bezweken om het aan te schaffen. En ik ben BLIJ dat ik dat heb gedaan!! De serum trekt snel in, doet je huid er voller en energieker uitzien, verfrist Ć©n houdt een droge huid erg goed tegen. Ik zou niet twijfelen als deze dingen belangrijk zijn voor je zijn; een must in elke routine zou ik zeggen! Dikke kus xxxxx
Lees meer
Hanae
22/06-08:39
Heeyy beautylovers āœØskincare loversāœØ Ik wil heel graag mijn 2 van mijn favo Duo serums van The ordinary met jullie delen. The niacinamide + zinc1% maakt mijn porien kleiner vermindert irritatie en de Alpha Arbutin is er om pigmentatie stilletjes te vervagenšŸ˜ maar nu komt het deze 2 gecombineerd zijn een SUPER DUO om acne litekens te vervagen & verwijderen. Ik breng het elke ochtend & avond aan. In de ochtend altijd een SPF gebruiken. Het is geen wondermiddel ik zag pas een resultaat na 3,5 week maar zoals ze zeggen GEDULD LOONT (denk ik šŸ¤Ŗ) ik raad jullie deze serums zeker aan groetjes & geniet van deze zonnige dag šŸŒž
Lees meer