IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
NESRIN
22/06-06:04
Er wordt vaak gevraagd naar iets dat uw ogen er snel frisser laat uitzien en ik raad dan vaak deze aan. Dit is de original, maar geeft reeds een bling rond de ogen vind ik, je hebt het ook met kleur. Ik zou het een go geven, Origins-producten zijn wel vaak goed en nu met de 21%-korting bij icipxl komt het extra goed uit ๐Ÿ˜Š (btw het is klein, maar gaat lang mee ๐Ÿ˜Š)
Ginzing%e2%84%a2
Origins
Ginzing%e2%84%a2
Ginzing%e2%84%a2
Origins
Ginzing%e2%84%a2
Lees meer
Mil Hoornaert
21/06-12:36
Dag iedereen, waarvoor worden huidproducten eigenlijk vooral gebruikt? Gewoon om er beter uit te zien of om je huid te beschermen ofzo? Gewoon een vraagje.
Lees meer
Bjora
19/06-09:29
Hoi iedereen! Hier ben ik dan met mijn ervaring van de Erborian 'Red Pepper Pulp': Voordat ik vertel hoe het was, wil ik benadrukken dat voor een gevoelige huid ik eerst een staaltje zou aanvragen, want irritatie kan optreden! Ik gebruik het enkele dagen, maar omdat het product als focus heeft om een 'glow' te geven, wist ik al vrij snel of het in zijn opzet geslaagd was. En ja hoor, ik kreeg onmiddellijk een glow nadat ik de gel-crรจme (het is eerder een gel-textuur en dat vind ik aangenamer om te smeren) op mijn gelaat aanbracht! Het voelt verfrissend aan en het heeft een aangename geur. Ik gebruikte het als een hydraterende crรจme, overdag smeerde ik na deze stap mijn zonnecrรจme. Het houdt het vocht van de huid heel goed vast, zelfs na een warme zomerdag! Het enige wat ik minder vind: momenteel kan je alleen de 50ml versie kopen in een pot. Ik mocht daarentegen de 20ml versie testen in een tube. De tube vind ik persoonlijk hygiรซnischer en makkelijker te doseren. Hopelijk zal die uiteindelijk ook beschikbaar zijn op de webshop. (Momenteel heb je een masker van dezelfde Red Pepper Pulp lijn, ik heb deze getagd, die wel in zo'n tube zit.) Wat me ook opvalt: eenmaal aangebracht, blijft je huid wat 'plakkerig'. Niet in extreme mate, maar dit kan voor sommigen storend zijn. Ziezo, dit is mijn review. Conclusie; om te weten of het al dan niet je ding is: een staaltje vragen is the way to go! En anders zou ik zeggen; een aanrader! Dikke kus xx
Red Pepper
Erborian
Red Pepper
Red Pepper
Erborian
Red Pepper
Lees meer
Bjora
16/06-17:23
Wiehoew! Ik mag een crรจme testen van het merk Erborian! Ik ben dol op dit Koreaans merk, dus ik ben heel benieuwd wat de resultaten gaan zijn. Ik laat snel iets van me horen!! Dikke kus xxxx
Red Pepper
Erborian
Red Pepper
Lees meer
Lisa van Galen
13/06-12:52
Heyhey! Wat vinden jullie van de Clinique take the day off? Haalt dit werkelijk al je make up eraf?
Lees meer
Dries
11/06-09:57
Ik vind het heerlijk om nieuwe gezichtsverzorging en geuren te mogen ontdekken. Als man is het niet altijd evident om de juiste producten te vinden. Ik kreeg de kans om de โ€˜Biotherm Aquapower dagcrรจmeโ€™ voor de droge huid testen en heb er enkel maar lovende woorden voor! Het is een heerlijke crรจme om na het wassen van je gezicht of na het scheren aan te brengen. Deze dagcrรจme voelde niet vet aan en trekt snel in. Ook gaat het product zeer lang mee en heeft een aangename lichte geur. Top product!
BIOTHERM
BIOTHERM
Lees meer
Bjora
09/06-10:38
Hoi iedereen! Heeft er iemand van jullie al de Clinique - all about eyes geprobeerd? Ik overweeg om deze aan te kopen, maar weet niet of het doet wat het moet doen. Ik hoor er graag over :) Dikke kus xxxxx
Lees meer
M.C.
07/06-19:38
Hoihoi๐Ÿ˜ƒ Een tijdje terug postte ik over de purifying face mask van Pure van IPXL. Er werd mij gevraagd of het ook de poriรซn verkleint. Wel, ik moet zeggen dat ik het masker nu ongeveer 3 x per week gebruikt heb en inderdaad wel verbetering opmerk. Het verkleint daadwerkelijk de poriรซn na enige tijd gebruik. Heb eens per ongeluk de tijd uit het oog verloren toen ik het masker op had gedaan, was moeilijk af te wassen na 30 minuten! ๐Ÿคฃ MAAR: toen zag ik veel verschil wat kleinere poriรซn betreft! Een geluk bij een ongeluk dus...๐Ÿ˜… Ik blijf deze nog steeds een aanrader vinden, mijn tube is nog steeds niet leeg! Prijs-kwaliteit echt wel goed. Zuivert enorm! Love itโค
Lees meer