IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
ICI PARIS XL
Admin
Official
03/06-08:34
Ook deze week is het de beurt aan de volgende twee ingrediรซnten uit het ABC ๐Ÿ˜ Deze keer ontdekken we de voordelen van Lavendel Olie die nu volop in bloei staat en leer je deze eerste krachtige antioxidant kennen: Ferulinezuur! Kom snel te weten voor wat je ze kan gebruiken en in welke producten ze talrijk aanwezig zijn ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ‘‰ https://www.iciparisxl.be/nl/blog/skincare-nl/alles-over-lavendelolie-in-je-skincare-routine/ ๐Ÿ‘‰ https://www.iciparisxl.be/nl/blog/skincare-nl/alles-over-ferulinezuur-in-je-skincare-routine/
Lees meer
Emilie
03/06-08:30
Hey! Hebben jullie de producten van Drunk Elephant al uitgetest? Welke zijn jullie favorieten?
Lees meer
Bjora
02/06-14:46
Hoi iedereen, ik vroeg me af wat ik kan doen tegen mee-eters? Ik heb een gemengde huid en heb er hoofdzakelijk op mijn neus 'last' van. Ik heb ook iets grotere poriรซn en hierdoor valt het wat meer op. Enige manieren of producten die na een bepaalde periode hier soelaas voor bieden? Dikke kus xxx
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
31/05-08:03 (bewerkt)
Beauty Tips from our Beauty Editors ๐Ÿ’– Benieuwd naar het favoriete skincare product van Celia at the moment? Zij verkiest de Rรฉnergie Triple Serum van Lancรดme om haar huid lekker fris en jong te houden. Binnen een paar maanden stapt ze officieel een nieuwe tram op en dit product staat bij haar favorieten. โœจ Ontdek de werking en al zijn voordelen nu via de nieuwste (รฉn allereerste) blogpost van deze fantastische Beauty Editor! ๐Ÿ˜ Wij wensen Celia een fijne verjaardag toe en veel plezier met haar nieuwe serum! ๐Ÿ‘‰ https://www.iciparisxl.be/nl/blog/skincare-nl/renergie-triple-serum-van-lancome-mijn-huid-kan-het-niet-meer-missen/
Lees meer
LEEN REYNAERTS
28/05-14:20
Ik gebruik dit masker van The Ordinary heel erg regelmatig na een warme douche. Dit is het Salicylic Acid 2% Masker, geschikt voor een gemengde uit met wat acne. Ik breng het royaal aan na een douche - nadat ik mijn huid heb afgenomen met wat micellair water om zo alle zeepresten te verwijderen. Ik laat het tien minuutjes zitten. Ondanks er toch wat klei inzit, vind ik niet dat het masker trekkend opdroogt. Dat is heel erg fijn. Na het afspoelen ga ik altijd met een tonic - de Glow Tonic van Pixi is momenteel mijn favoriet - over mijn gezicht. Zoals je kan zien, is dat echt wel nodig.
PIXI
PIXI
Masque
The Ordinary
Masque
Lees meer
NESRIN
27/05-08:11
Hellow, hier ben ik met mijn 3e deel badprocedure :p. Mijn excuses voor de vertraging, maar ik heb last van migraine en voor de kenners kan dit heel pijnlijk en langdurig zijn soms ๐Ÿ˜ช. Dus na masker van Glamglow en Biotherm, heb ik de Starskin- VIP the gold mask eye opgedaan! Ik heb deze er niet zo lang opgelaten, omdat het snel droog aanvoelde, maar dus zeker niet snel afhalen! Toen ik het afhaalde was er nog superveel product, maar je voelt het gewoonweg niet! Van mij part kan je er zelfs mee slapen, het is ook 1 van de weinige maskers die niet afglijden bij mij ๐Ÿ˜Š. Ik heb een droge huid, dus na het douchen moet ik heel wat hydratatie hebben, deze masker is daar ideaal voor. Ik had geen last meer van irritatie en het voelde megazacht aan. Daarnaast neemt het ook de zwelling weg, ik denk dat als je goed kijkt, dat je dit ook wel kan zien. Misschien ging het nog meer verminderen als ik het wรฉl langer had opgelaten. Ik raad het zeker aan en ja that goldfeeling geeft een extra leuk gevoel ๐Ÿ™ˆ. Qua prijs zit het ook heel goed en er is eveneens een multipack (5 stuks), go for it! Btw ik wou het persรฉ onder mijn oog, maar je kan het normaal gezien tot schuinonder uw wenkbrauwen doen, want het heeft ook een rimpeleffect normaal gezien ๐Ÿ˜Š
Vip
Starskin
Vip
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
25/05-12:07
NEW BRAND IS COMING ๐Ÿ˜ Zo blij dat we het eindelijk kunnen zeggen: Binnenkort is Drunk Elephant ook bij ICI PARIS XL beschibaar! Schrijf je alvast in voor de nieuwsbrief om deze brand vanbinnen en vanbuiten te leren kennen & deel met ons je favoriete producten die je sowieso gaat shoppen ๐Ÿ˜‰ Ken je het merk nog niet? Geen paniek! In de Community helpen we elkaar bij het maken van keuzes, dus vraag maar raak. ๐Ÿ’ฅ ๐Ÿ‘‰ https://www.iciparisxl.be/nl/drunk-elephant-form
Lees meer
Febe Clerinx
24/05-11:41
Hey! ๐Ÿ˜†Ik ben momenteel opzoek naar een gezichtsmakers wat mijn gezicht een hydratatie boost kan geven, maar ik ben een beetje overweldigd door het aanbod. Wat zijn jullie favorieten, tips of aanraders? Ik hoor het graag! ๐Ÿ˜
Lees meer