IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
ICI PARIS XL
Admin
Official
05/24-08:09
3... 2... 1... GO! We leren week na week een nieuw ingrediรซnt kennen en we starten vandaag met Jojoba Olie! ๐Ÿ˜ Dit ingrediรซnt heeft al in vele badkamers zijn intrede gemaakt ๐Ÿ˜‰ Ontdek nu al zijn voordelen en waarom je het moet toevoegen aan je skincare routine in onze nieuwste blogpost! ๐Ÿ‘‰ https://www.iciparisxl.be/nl/blog/skincare-nl/alles-over-jojoba-olie-in-je-skincare-routine/
Lees meer
Hanae
05/23-23:53
โœจHeey hello bonjour โœจ Meet my fave budget lipscrub, mijn ride or die voor bijna 5 jaar i love de geur ( perzik), plumping, sof lips after using it ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ koop het zeker
Lees meer
Hanae
05/22-22:29
Hellooo beautylovers bij deze deel ik een van mijn favoriets skincare producten Namelijk het salicylic Acid 2% face mask van het merk The Ordinary, je brengt het aan op een schone huid en laat het max 10 min intrekken (opgepast niet langer dan 10min ) Daarna was je het af, ik gebruik altijd van die herbruikbare make up pads om maskers af te halen en dan was ik mijn gezicht en voula je huid ziet er schoon en zelfs mijn oneffenheden zijn minder. Ik gebruik dit masker 2x/week ๐Ÿ‘ dus ik raad dit masker zeker aan voor de mensen met een vette huid met onzuiverheden, voor mensen met een gevoelige huid kan ook maar doe wel een patch test 3 dagen op een rij om te zien hoe je huid gaat reageren groetjes en fijne avond ๐Ÿง–๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
Lees meer
NESRIN
05/22-16:34
Hellow, hier is dus deel 2 van mijn afterbathprocedure :p. Op de 1ste foto zie je de laatste foto van het resultaat van Glamglow (laatste foto Glamglow hieronder). Op de 2e foto zie je Biotherm - Aqua Source Aqua Glow, die ervoor zorgt dat je gezicht weer een gezonde glow krijgt, frisser uitziet en egaler. Dit is mijn favoriete masker van Biotherm samen met de groene, want het doet wat het belooft. Dit keer heb ik mijn foto in de spiegel genomen, ik moest die glow deftig tonen! Mijn gezicht is volledig droog, masker trekt heel goed in en dus de glow da je effectief ziet is wat er overblijft. Ik vind dat ik er minder moe en mooier uitzie dat ik soms zelfs constant in de spiegel kijk naar mezelf ๐Ÿ™ˆ๐Ÿคฃ, maar die glow geeft gewoonweg een positief gevoel! Zeker het proberen waard en daarnaast nog ook eens heel goed geprijsd (โ‚ฌ6,90) ๐Ÿ˜
Aqua Source Aqua Glow
Biotherm
Aqua Source Aqua Glow
Lees meer
NESRIN
05/21-18:14
Hellow, voordat ik in bad ga begin ik met een masker dat je moet afwassen. Ik vind het persoonlijk makkelijker om mijn gezicht dan af te wassen onder de douche ๐Ÿ™ˆ. Hier zie je de zwarte pot van Glamglow, Youthmud glow stimulating treatment! Ik moet eerlijk zijn als het droogt is het precies een baksteen op mijn gezicht, maar werking is heel goed! M'n gezicht voelt aan als een babyhuidje en die extra glow erbij werkt het perfect af! Ik heb ook de witte (Supermud) gebruikt, maar dat voelde wel nooit gemakkelijk, het gaf een brandend gevoel bij mij en het effect op mijn gezicht vond ik niet zo wow. Deze raad ik wel zeker aan, na het douchen heb ik een masker van biotherm en starskin gebruikt. Die zal ik later delen, dit is dus deel 1 ๐Ÿ˜Š
Youthmud Glow Stimulating Treatment
Glamglow
Youthmud Glow Stimulating Treatment
Lees meer
Emilie
05/21-13:01
Hallo! Ik ben op zoek naar een nieuwe dagcreme, welke raden jullie me aan?
Lees meer
M.C.
05/21-06:38 (bewerkt)
Heb ยดm mij gekocht! Goede prijs en maar 5 minuutjes inwerktijd nodig, voor de ochtenden dat alles snel moet gaan... Prima tevreden! Brandt of prikt niet, huid zuiverder en zeer zacht. Droogt snel en daarna afwassen met lauw of zelfs koud water. Zeker niet langer op je gezicht laten, dan wordt het afwassen moeilijker!
Pure
Ici Paris Xl
Pure
Lees meer
NADIYA GUEZMIL
05/20-10:31
Hey Hey, heeft er iemand ervaring met Dr. Weil Mega-Mushroom collectie van Origins? Blijkbaar zou dit goed zijn voor roodheid en irritatie ๐Ÿ˜Š
Lees meer