IPXL shop logo
Home
Trend Alert

Trend Alert

๐Ÿšจ Ontdek en bespreek de laatste hot topics in de beautywereld trending looks, populaire producten, wonderingrediรซnten, โ€ฆ
Henriette tenBroek
06/08-16:03
FILORGA GLOBAL-REPAIR Cream Echt zalig de geur kan als dag en nachtcreme hoef er niet over te twijfelen ik ben 100 % tevreden dank Filorga dat ik dit mocht testen blij met jullie xx
Lees meer
Mil Hoornaert
26/07-07:41
Dag iedereen, er is weer een giveaway bezig op het instagram account van Ici Paris XL!
Lees meer
LEEN REYNAERTS
13/07-00:21
Hallo toppers! Bij mijn laatste bezoekje aan de Ici Paris XL Hasselt zag ik de bekende Replica's van Maison Margiela staan. Ik kon het natuurlijk niet laten om aan de Bubble Bath te snuffelen, maar ik heb hem nog niet durven mee te nemen. Ik ben nogal een veelvuldige snuffelaar voordat ik een parfum mee naar huis neem ๐Ÿ˜…. Wat zijn jullie favoriete?
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
06/07-09:22 (bewerkt)
Op reis met de Summer Essentials travel kit! โœˆ๏ธ Binnenkort op vakantie? ๐ŸŒž Welke beautyproducten nemen jullie mee op reis? Deze super handige toilettas bevat dรฉ belangrijkste beauty essentials voor een verzorgde en trendy summer look waar je ook bent! ๐Ÿคฉ Check it out! ๐Ÿ‘‡ https://www.iciparisxl.be/nl/blog/skincare-nl/op-reis-met-de-summer-essentials-travel-kit-het-beste-voor-je-huid-in-een-pouch/
Lees meer
Mil Hoornaert
21/06-12:24
Voor iedereen die het nog niet weet, er is momenteel een giveaway actie op het instagram account van Ici Paris XL omdat ze 70 duizend volgers behaald hebben geven ze een bon weg ter waarde van 70 euro. Veel succes aan iedereen die meedoet!๐Ÿ‘Œ
Lees meer
INSAF
13/06-17:15
Donderdag 16juni om 19u15 is er een IG Live met Drunk Elephants ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ! Donโ€™t miss it Beauty lovers๐Ÿ’‹
Lees meer
LEEN REYNAERTS
19/05-19:06
Dames, hou jullie vast aan de takken van de bomen want Drunk Elephant komt naar ICI Paris XL! Eรฉn van de merken die moeilijk te vinden (of online te bestellen zijn) in Belgiรซ, maar met producten die wonderen verrichten! Tjokvol actieve en werkzame ingrediรซnten, maar niet op de onderste rij van de ingrediรซntenlijst (zoals bij veel andere merken wel het geval is). Op mijn verlanglijstje staan alvast T.L.C. Framboos Glycolic Night Serum, C-Firma Day Serum, Sugar Baby Facial, Lala Retro Whipped en Protini Polypeptide Cream.
Lees meer
ICI PARIS XL
Admin
Official
15/04-08:48
Helemaal in de ban van onze Bring Your Bottle Back-actie? ๐Ÿ˜‹ Terecht, maar... Wist je dat er nu ook parfums zijn waarvan je favoriete flacon kunt bijhouden en er enkel een nieuwe vulling voor koopt! Refill beauty, yes please! ๐Ÿ˜ Refills komen meer en meer onder de aandacht anno 2022 en je vindt ze ook terug in make-up, skincare en home productenโœจ Meer weten over hoe jij jouw portefeuille een gunst doet? Lees het snel in onze nieuwste blogpost en doe mee met deze razend populaire trend! ๐Ÿ‘‰ https://www.iciparisxl.be/nl/blog/trending-now-vl/refill-beauty-yes-please/
Lees meer