IPXL shop logo
Home
Trend Alert
Hellow! Gezien ik maar max. 500 woordjes kon gebruiken bij mi
NESRIN
23/02-17:06
Hellow! Gezien ik maar max. 500 woordjes kon gebruiken bij mijn review op icipxl (moet nog goedgekeurd worden), leef ik mij hier uit! Hier ben ik weer om jullie wat informatie te geven over dit pareltje, VITAMIN ENRICHED FACE BASE (primer รฉn moisturizer) van BOBBI BROWN ๐Ÿ˜, dat ik reeds gedurende 7 dagen heb getest. Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik een heel droge huid heb, lichte sproetjes en ja soms wel eens wallen als ik moe ben! Je kan het heel gemakkelijk aanbrengen, het trekt ook heel goed in en begint niet, zoals sommige andere producten, opeen te stapelen. Je kan het product normaal gezien gebruiken na een dagcrรจme en voor een foundation, maar eerlijk gezegd zou ik het zelfs alleen durven gebruiken! Mijn gezicht voelde megazacht en fris aan, de bling bling kan ook wat weggewerkt worden met de primerfunctie. Het product zelf geeft volgens mij wel ook een frissere look. Last but not least, de geur! Wat ben ik toch verliefd geworden, 3e positieve punt! Ik denk dat iedereen wel eens last heeft van vroeg opstaan en toch wel wat chagrijnig zijn soms, ma how dat is verleden tijd met dit pareltje. Ik kan het gemakkelijk 4 tot 5uren blijven ruiken, de citrusgeur maakt & houdt mij wakker en geeft een frisse, positieve gevoel om de dag te beginnen! Fris gevoel op je gezicht, frissere look en mentaal fris? Ik zou niet weten wat we nog nodig hebben!!! (en ja m'n nichtje was ook benieuwd, haar handjes moesten er ook opstaan ๐Ÿ™ˆ)