IPXL shop logo
Home
Trend Alert
Ik heb de kans gekregen om de Advanced Night Repair Eye Conce
NESRIN
09/03-18:43
Ik heb de kans gekregen om de Advanced Night Repair Eye Concentrate Matrix van Estée Lauder te testen. Gezien het aantal woorden op de site beperkt zijn, schrijf ik hier mijn uitgebreide review. Het is een oogserum dat je 's ochtend en' s avonds kunt gebruiken om een vermindering van de wallen, een directe hydratatie & onmiddellijke verkoeling (aanhoudend tot 5min.) te realiseren rond je ogen. Volgens de instructie zie je deze effecten, reeds na 1ste gebruik, maar het bestrijdt eveneens kraaienpootjes, de 11 lijntjes tussen de wenkbrauwen, etc. Een all-inclusiveke dus! Ik schrijf m'n review reeds na 1ste gebruik, gezien er beloftes aanhangen en ik vind het eerlijk gezegd wel een goed product! M'n oogleden voelden veel minder zwaar aan, hydratatie is zeker top en blijft toch wel min. een halve dag, gevoel van verkoeling bleef bij mij een 7-tal minuutjes, ik kan niet zeggen dat het van de eerste keer mn wallen direct verminderden, maar het verfrissend gevoel alleen al doet deugd voor mij. Ik zou het zeker 's ochtends én' s avonds gebruiken voor een beter en sneller resultaat. Zo kan je een hele dag rondlopen met ogen die er minder moe uitzien Ik raad het product zeker aan, maar vooral voor langdurig gebruik 😊 Btw, leuke applicator