IPXL shop logo
Home
Vraag & Antwoord

Vraag & Antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice
Danaรซ Hellemans
08/08-16:33
Welke zonnecreme gebruiken jullie , mijne is net op en wil eens een andere
Lees meer
Dhama
08/08-13:52
Hey!! Wat is de beste lipgloss? Ik ben eentje aan het zoeken die ik nog niet geprobeerd heb ๐Ÿ’‹
Lees meer
Jasmine Heyman
03/08-20:50
Hey, ik heb nog een giftcard liggen van ICI PARIS XL: klopt het dat deze 3 jaar geldig zijn? Toch maar even navragen aangezien de cadeaubonnen bij de meeste winkels 1 jaar geldig zijn en er bijna 1 vervalt. Alvast bedankt!
Lees meer
Hanae
02/08-11:57
Iemand die goeie clay masks kent, heb al die van ordinary en clay & glow al uitgeprobeerd en wil graag een nieuwe uitproberen alvast bedankt groetjes
Lees meer
VANESSA AERTS
28/07-21:06
Tips voor een heerlijk zomers geurtje ... uniek en lang ruiken vind ik belangrijk zonder te overheersen. Meestal ga ik naar zwaardere kruidige Geuren maar mag ook eens iets anders zijn .
Lees meer
Mellx
28/07-17:52
Ik zoek een dagcreme of gezichtverzorging die geschikt is voor een onzuivere huid, huid met mee-eters, vette/gecombineerde huid.
Lees meer
M.C.
27/07-13:12
Nog even verdere vraag: hoe kan je je wimperextensions het langst 'goed' houden?
Lees meer
M.C.
27/07-13:11
Hoi allemaal! Ik ga binnenkort voor wimperextensions en ik hoop dat ik nog 1 van mijn reeds gekochte mascaras kan gebruiken daarna.... Welke van de volgende zijn geschikt voor wimperextensions? 1. Zwarte Perversion van Urban Decay, 2. Zwarte High Impact van Clinique ( de donkergroene verpakking), 3. Zwarte Lash Idรดle waterproof van Lancรดme, 4. So Stretch zwarte mascara van Sisley of 5. Blauwe Controlled Chaos mascara van Shiseido. Hopelijk moet ik niet nog nieuwe mascara kopen voor de extensions.... 5 soorten is wel voldoende normaal gezien! ๐Ÿคฃ๐Ÿคญ
Lees meer