IPXL shop logo
Home
Vraag & Antwoord

Vraag & Antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice
Danaรซ Hellemans
04/05-14:24
Het lukt niet om over mijn test product een revieuw te schrijven iemand tips ?
Lees meer
Danaรซ Hellemans
01/05-14:51
Weet iemand of de miss dior body mist even lang en goed riekt als de parfum
Lees meer
Sacha Lemmens
01/05-08:01
Ik wil een online bestelling plaatsen maar ik krijg geen producten toegevoegd in mijn winkelmandje. Nog iemand dit probleem vandaag? Ik zou graag profiteren van de 20% korting die alleen vandaag geldt...
Lees meer
Danaรซ Hellemans
01/05-07:30
Net gelezen dat mijn eerste testproduct mijn weg opkomt ๐Ÿค—๐Ÿค—
Lees meer
Danaรซ Hellemans
30/04-13:03
Weten jullie of je in de winkel zonder iets te kopen een staaltje parfum mag vragen ? Voor te testen .
Lees meer
Danaรซ Hellemans
28/04-16:41
Weet iemand dat je dit cadeau ook krijgt als je echt in de winkel zelf iets koopt ?
Lees meer
Margot
28/04-15:45
Hello Beauty Members! Ik heb snel last van vlekkende mascara, zelfs de Better Than Sex mascara van Toofaced blijft niet de hele dag mooi op zijn plaats zitten. Soms helpt een waterproof-mascara, maar niet altijd. Hebben jullie tips om dit te voorkomen? Ik dacht zelf aan het gebruik van een oogschaduwbasis (bv. Mac Paintpot? Nog niet geprobeerd...), maar ik weet niet of dat zal hepen. Thanks voor jullie advies alvast!
Lees meer
CINS
27/04-10:05
Kent er iemand een goede zelfbruinende bodylotion die niet fel ruikt of plakkerig aanvoelt?
Lees meer