IPXL shop logo
Home
Vraag & Antwoord

Vraag & Antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice
Mil Hoornaert
19/07-17:14
Weet er iemand of het mogelijk is dat Lacoste verkocht zou kunnen worden bij IPX in de toekomst?
Lees meer
KATRIEN
19/07-10:18
Heeft er iemand de liquid eyeshadows van Sisley al geprobeerd? Ik zie er zo veel reclame van โ€ฆ eigenlijk wel nieuwsgierig ๐Ÿ˜
Lees meer
Hanae
18/07-13:41 (bewerkt)
Heey iedereen ik ben opzoek naar een sulfaatvrije en sodium vrije shampoo voor te gebruiken na een keratine behandeling, kennen jullie hele goeie ? Alvast bedankt ๐Ÿคฉ
Lees meer
Sabrina C
18/07-13:13 (bewerkt)
Een vraagje voor wie bekend is met de Kerastase producten. Gebruikte altijd de shampoo van dit merk voor droge haren maar heb nu voor vette hoofdhuid droge lengtes en gevoelige punten aangekocht.Merk ook dat deze veel beter is voor mijn haren. Nu wou ik hier ook n conditioner voor kopen maar vind ik helaas geen zelfde? Hoewel de meeste een shampoo..conditioner en soms ook masker hebben voor ieder haartype.Welke conditioner zou ik hierbij kunnen aankopen denken jullie? Want ik weet het niet goed? Tips ook altijd welkom ๐Ÿ˜Š
Lees meer
Mil Hoornaert
18/07-08:29
Verkoopt IPX eigenlijk enkel producten van designer merken of ook van niche merken? Ik vind gelijk geen niche merken...
Lees meer
Lore
15/07-07:26
Zijn er bij IPX ook serums voor wenkbrauwen of wimpers?
Lees meer
Sabrina C
14/07-13:44
Weet iemand hoelang het kan duren vooraleer producten die uitverkocht zijn weer online verkrijgbaar zijn? Ik wil graag een parfum maar die is al weken uitverkocht van voor de solden..Nu met kortingen begrijp ik dat je snel moet zijn maar worden die producten nog aangevuld denk je of als de solden gedaan zijn?Wil nog zoveel maar helaas online op moment niet in voorraad ๐Ÿ˜… Eerste keer dat ik dit voorheb ๐Ÿ˜
Lees meer
Mil Hoornaert
14/07-07:24
Dag iedereen, als ik een post verwijderdt komt er dat een admin die verwijderdt heeft als melding. Is dit een fout in het systeem?
Lees meer