IPXL shop logo
Home
Vraag & Antwoord

Vraag & Antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice
Mil Hoornaert
14/07-07:24
Dag iedereen, als ik een post verwijderdt komt er dat een admin die verwijderdt heeft als melding. Is dit een fout in het systeem?
Lees meer
Mil Hoornaert
10/07-18:53
Dag iedereen, wat gebeurt er eigenlijk als je een test product afwijst? Krijg je dan een andere product?
Lees meer
Danaë Hellemans
09/07-07:57
Dag allemaal wat zijn parfums dat jullie echt goed vinden ? Ik zou graag nieuwe parfums willen testen wel wil ik dat het parfums zijn dat lang blijven ruiken. 🤗
Lees meer
Emilie
07/07-11:31
Hey! Ik ben op zoek naar een verjaardagscadeau voor een 58 jarige vrouw, wat raden jullie me aan? :)
Lees meer
Sabrina C
04/07-12:53
Ik ben nu eens even heel nieuwsgierig naar jullie mening.. Teminste voor degene die deze geur ooit eens getest hebben of zelf in de collectie hebben 😊 De parfum Aura van Mugler.. Ruikt deze lekker?Ik weet dat deze geur eerder voor koudere dagen is maar ik hoor echt eens graag wat meningen hier in de community.. Heb ook al zoveel slechte revieuws gelezen dat deze chemish ruikt.. naar een ziekenhuis of zelfs naar zo van die gels als je spierpijn hebt 😅 Ik weet dat een parfum bij iedereen anders ruikt want lees ook wel goede recensies.. En natuurlijk smaken verschillen.. Dus ik hoor het graag van jullie 😃
Lees meer
Carinne Verboven
30/06-15:17
Hallo, ik ben in de menupauze en heb nu een drogere huid. Ik hou van een rijke crème en een goed serum. Ook mijn oogcontouren zijn droog en natuurlijk met rimpeltjes. Welke crème gebruik ik het best? Alvast bedankt, Carinne
Lees meer
Tim Harmsen
30/06-10:24
Wat is het verschil tussen 'YVES SAINT LAURENT Y LIVE INTENSE Eau de toilette' en 'YVES SAINT LAURENT Y Eau de parfum'? Is het enkel sterkte dat anders is of ook de geur?
Lees meer
NESRIN
29/06-15:12
Iemand die een goede nagelriemverwijderaar kent? 😊
Lees meer