IPXL shop logo
Home
Vraag & Antwoord

Vraag & Antwoord

Praat hier met andere beautylovers 💄 Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de 👉 klantenservice
Mil Hoornaert
28/06-16:25
Dag iedereen, ik ben vandaag naar de winkel geweest om Azzaro Fun te kopen, maar ik vind de batchcode niet. Kan die ook op de doos zitten i.p.v. de fles? Ik weet wel dat het geen fake is aangezien het uit een Ici Paris XL winkel komt...
Lees meer
Mil Hoornaert
27/06-15:52
Dag iedereen, kan je een product kopen in een winkel als er op de site staat dat het niet beschikbaar is of als je het volgens de site pas 3 dagen later kan halen?
Lees meer
Bjora
26/06-12:19
Hoi iedereen, heeft er iemand een idee waarom het resultaat 'vlekkerig' is als ik foundation aanbreng? Ik breng nochtans een primer aan op mijn gezicht maar dat helpt niet veel voor het resultaat... iemand een idee wat er verkeerd kan zijn? Dikke kus xx
Lees meer
Mil Hoornaert
26/06-09:53
Dag iedereen, beginnen de solden al op 1 juli, of pas iets later? Is het dan per product korting of een algemene korting op meerdere producten?
Lees meer
WENDY THOMAS
26/06-08:07
Heeft er al iemand de nieuwe concealer van Huda geprobeerd? Hoe is de dekking? En de foundation van Huda? Ik heb namelijk een pigmentvlek boven mijn wangen en ben op zoek naar een concealer/foundation die dat kan bedekken.
Lees meer
Stannie
25/06-18:37
Heeft iemand een idee of er ooit nog een geschenkbox met mini parfums uit zou komen? Dit zou ideaal zijn om cadeau te kunnen doen aan vriendinnen die nog niet zo veel van parfum kennen zodat ze een breed gala aan geuren kunnen testen.
Lees meer
VANESSA AERTS
23/06-22:37
Ik ruik heel graag patchouli . Iemand idee waar deze in verwerkt zit maar nieuws de hoofdtoon is .
Lees meer
VANESSA AERTS
23/06-22:20
Heeft er hier nog al eens iemand zijn testproduct niet mogen ontvangen . Sindsdien ook niets meer ontvangen... . Heel jammer . Ben binnenkort jarig ik hoop dat ik eens een parfum mag testen want ga steeds naar zwaardere Geuren en voor dit weer niet echt ideaal. Wat ik wel belangrijk vindt is dat hij kan houdt . Ik wil zo als ik ergens binnenkom dat ze het ruiken zonder te overheersen .
Lees meer