IPXL shop logo
Home
Vraag & Antwoord

Vraag & Antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice
Mellx
28/07-17:52
Ik zoek een dagcreme of gezichtverzorging die geschikt is voor een onzuivere huid, huid met mee-eters, vette/gecombineerde huid.
Lees meer
M.C.
27/07-13:12
Nog even verdere vraag: hoe kan je je wimperextensions het langst 'goed' houden?
Lees meer
M.C.
27/07-13:11
Hoi allemaal! Ik ga binnenkort voor wimperextensions en ik hoop dat ik nog 1 van mijn reeds gekochte mascaras kan gebruiken daarna.... Welke van de volgende zijn geschikt voor wimperextensions? 1. Zwarte Perversion van Urban Decay, 2. Zwarte High Impact van Clinique ( de donkergroene verpakking), 3. Zwarte Lash Idรดle waterproof van Lancรดme, 4. So Stretch zwarte mascara van Sisley of 5. Blauwe Controlled Chaos mascara van Shiseido. Hopelijk moet ik niet nog nieuwe mascara kopen voor de extensions.... 5 soorten is wel voldoende normaal gezien! ๐Ÿคฃ๐Ÿคญ
Lees meer
KIRSTEN SMETS
26/07-13:21
Hi, ik gebruikte normaal gezien Lancome Sourcils styler (brow gel) om mijn wenkbrauwen wat op te vullen, maar nu is deze nergens meer beschikbaar. Dus nu zoek ik naar een goed alternatief. Ik dacht bijvoorbeeld aan de Clinique Just Browsing Brush-On Styling Mousse. Heeft iemand hier ervaring mee, of andere wenkbrauw mascara's? ๐Ÿ˜Š
Lees meer
KATRIEN
23/07-08:13
Heeft er iemand het wimperserum van Lancรดme al gebruikt? Ik vind de mascaraโ€™s van Lancรดme super! Zou het serum ook zo goed zijn โ€ฆ Ik twijfel om het te kopen want het is nogal prijzig โ€ฆ๐Ÿ˜
Lees meer
Mil Hoornaert
22/07-07:29
Hey ik heb eens gekeken op de klantenservice site, maar ik vind niet echt waar je zelf een vraag kan stellen, enkel vaak gestelde vragen. Hun chat functie werkt enkel met de bestaande vragen...
Lees meer
Mil Hoornaert
19/07-17:14
Weet er iemand of het mogelijk is dat Lacoste verkocht zou kunnen worden bij IPX in de toekomst?
Lees meer
KATRIEN
19/07-10:18
Heeft er iemand de liquid eyeshadows van Sisley al geprobeerd? Ik zie er zo veel reclame van โ€ฆ eigenlijk wel nieuwsgierig ๐Ÿ˜
Lees meer