IPXL shop logo
Home
Vraag & Antwoord

Vraag & Antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice
Danaรซ Hellemans
06/17-09:14
Vandaag is mijn bestelling binnen gekomen deze oogschaduw ziet er nu al geweldig uit , zaterdag ga ik naar een feestje en ga hem dan zeker uit properen op mijn ogen als ik het niet vergeet zal ik er een foto van nemen :) ook heb ik er gratis de all nighter setting spray bijgekregen ook deze zal ik zaterdag testen
Lees meer
WENDY THOMAS
06/15-16:13 (bewerkt)
Ik merkte net op dat de producten van PML enorm in prijs zijn gestegen. ๐Ÿ˜” Jammer, want de producten zijn top.
Lees meer
Sabrina Cossero
06/15-11:26 (bewerkt)
Altijd leuk om mailtjes te krijgen van IPXL ๐Ÿ˜ Tot 30 juni kunnen we weer allemaal genieten van een zonnige 21% BEL- FRIENDS3 korting op het gehele assortiment. Ik zou zeggen Happy shopping!!! ๐Ÿ˜Ž https://www.iciparisxl.be/nl?utm_source=ext&utm_medium=email&utm_campaign=2022-24-StartFamilyFriends-BEnl
Lees meer
Hanae
06/13-13:36
Hey hey, iemand misschien aanrader voor acnรฉ littekens alvast bedankt groetjes ( ps: ordinary heb ik al geprobeerd, dus misschien andere merken aub ) ๐Ÿ˜Š
Lees meer
Lore
06/13-13:09
Zijn er ondertussen al mensen met aanraders van Drunk Elephant?
Lees meer
CINS
06/08-17:53
hallo, ik vroeg me af wanneer er nog eens een familie en friends actie komt... heeft iemand daar misch een idee van?
Lees meer
KATRIEN
05/29-19:22
Hey, Ik wil graag een beautyblender ( zo een eivormig sponsje om foundation aan te brengen) aanschaffen. Wie kan me er eentje aanraden want er staan zo veel verschillende in de webshop. Ik zie het even niet meer ๐Ÿ™ˆ
Lees meer
KATHY S
05/28-18:40
Ik kocht een tijdje terug een sneldrogende nagellakspray van Ici Paris XL om aan te brengen na het lakken van de nagels. Ik vind hem niet meer online, dus misschien is dit ondertussen uit het gamma. Meestal gebruik ik een sneldrogende topcoat, want ik heb niet zo veel geduld ๐Ÿ˜œ... Ik weet niet goed hoe ik die spray concreet moet gebruiken. Doe ik dit best boven de lavabo en hoe lang wacht ik na mijn nagels gelakt te hebben? Iemand hier ervaring mee? Thanks!
Lees meer