IPXL shop logo
Home
Vraag & Antwoord

Vraag & Antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice
NESRIN
22/05-11:26
Iemand vroeg voor het laatst of er soms zo online events zijn, hierbij ๐Ÿ˜Š
Lees meer
Margot
22/05-07:11
Hey beauties! Welke oogschaduwbasis raden jullie aan?
Lees meer
Hanae
20/05-20:57 (bewerkt)
Hey hey ik wil heel graag een nieuw parfum aanschaffen alleen ik ben nogal kieskeurig, ik vroeg me af of jullie wat geurtjes kunnen aanraden, in hou van bloemig, poederige en zoete geurtjes alvast bedankt everyone ๐Ÿ˜
Lees meer
Sabrina Cossero
20/05-14:30
Hey allemaal... Ik heb binnenkort weer een nieuwe handcreme nodig.. Ik had nu gedacht aan die van Only You of die van Ici Paris zelf..Kan iemand mij vertellen of deze creme een dikkere textuur heeft of wat je mening hiervan is? Ik hou namelijk niet van vloeibaardere cremes.Heb zo al miskopen gedaan omdat je in een winkel natuurlijk niet kan testen.Ik hoor het graag ๐Ÿ˜Š Aanraders ook altijd welkom ๐Ÿ˜ƒ
Lees meer
M.C.
19/05-14:04
Hallo! Een vraagje voor Ici Paris XL: wanneer gaat er nog een Exclusive Shopping Experience in de TT-wijk in Hasselt door? Ik heb helaas 12 mei gemist, omdat de email 12 mei zelf aankwam en ik het te laat heb gezien... Dom van mij๐Ÿคญ
Lees meer
M.C.
17/05-11:51
Heeft iemand ervaring met de Vitamin C 30% Suspension in Silicone van The Ordinary? Hoe doeltreffend is deze? Thanks! ๐Ÿ˜˜
Lees meer
M.C.
17/05-11:36
Hoi hoi! Ik gebruik nu reeds een jaar het Dior Capture Totale gamma en Dreamskin van Dior. Maar ik ben op zoek naar nรณg betere gladstrijkende kwaliteiten omdat ik in september 40 jaar word. Ik wil mij dan ook nรณg beter verzorgen. Ik twijfel zeer hard tussen het Abeille Royale gamma van Guerlain of het Rose Noir gamma van Sisley. Het gaat mij om dagcrรจme en oogcontourcrรจme. En eventueel een nachtcrรจme. Wat is jullie ervaring met deze productlijnen en welke is volgens jullie de beste keuze en waarom? Zijn ze effectiever dan Dior? Alvast bedankt voor de input! Groetjes ๐Ÿ˜˜
Lees meer
Lore
16/05-09:06
Ik weet niet of het al mogelijk is en ik erover kijk, maar misschien zou het nuttig zijn op de website om ook in te bouwen om een product te zoeken op kleur. Ik zocht bijvoorbeeld een tijd geleden naar een mannenparfum, maar ik kon me het merk niet meer herinneren, enkel dat het flesje groen was en hoe het er ongeveer uitzag. Misschien hebben andere mensen dat ook? Als je dan bij heren > parfum > geuren kan aangeven dat het product 'groen' moet zijn, word je keuze meteen beperkt. En dat kan ook nuttig zijn bij verzorgingsproducten denk ik. Ideetje ICI PARIS XL?
Lees meer