IPXL shop logo
Home
Vraag & Antwoord

Vraag & Antwoord

Praat hier met andere beautylovers ๐Ÿ’„ Vraag over jouw bestelling, levering, voorraad of kortingscodes? Contacteer de ๐Ÿ‘‰ klantenservice
M.C.
13/05-13:15
Hoi hoi alweer๐Ÿ˜ƒ Wie is gisteren naar de Eclusive Shopping Experience kunnen gaan? Hoe was je ervaring? Spijtig genoeg had ik de mail pas vandaag gelezen en ondanks dat ik gisteren in de winkel ben geweest en iets heb gekocht, heeft niemand mij iets gezegd, waardoor ik mijn bon dus niet heb kunnen inwisselen en ook geen drankje aangeboden kreeg. Nochtans stond dit filiaal in de lijst... Echt jammer! Tja...pech zeker? ๐Ÿ˜…
Lees meer
M.C.
13/05-12:41 (bewerkt)
Via de app kan ik vandaag niet op de Community... Nog iemand daar problemen mee? Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Lees meer
KATHY S
11/05-19:26
Ik ben vaak allergisch aan gewone zonnefilters. Zijn producten met een minerale filter ook bij Ici Paris XL te krijgen?
Lees meer
KATHY S
11/05-19:03
Heeft iemand tips voor een dekkende oogconcealer? Ik heb goed zichtbare blauwe adertjes onder de ogen, die moeilijk te camoufleren zijn. Het is ook belangrijk dat mijn rimpeltjes niet benadrukt worden ๐Ÿ˜†...
Lees meer
Dries
10/05-07:17
Heeft iemand ervaring met 'The ordinary' producten?
Lees meer
KELLY ASSELMAN
09/05-10:05
Wanneer zou de Nieuwe palette van Path Mcgrath te koop zijn? Bridgerton 2 ( Belle of the ball)
Lees meer
Danaรซ Hellemans
08/05-06:48
Ik wou even laten weten dat het vandaag min 20% is
Lees meer
Melissakuh
05/05-17:40
Vorige x had hier iemand gevraagd voor miniatuurflesjes parfum .... nu ik weet niet meer wie dat is maar ik heb dit op vinted wel gezien ... hopelijk geeft dit niet voor ici paris xl dat ik dit hier vernoem ?? ๐Ÿ˜ฌ
Lees meer